- Advertisement -

ӘЛЕУМЕТТІК ҚЫЗМЕТТЕР ПОРТАЛЫ ДЕГЕНІМІЗ НЕ?

772

- Advertisement -

Буклет о портале социальных услуг (31.10) (каз)

 

 

ӘЛЕУМЕТТІК ҚЫЗМЕТТЕР ПОРТАЛЫ ДЕГЕНІМІЗ НЕ?

Әлеуметтік қызметтер порталы — бұл мүмкіндігі шектеулі азаматтарға әлеуметтік қызметтер мен техникалық оңалту құралдарын дербес сатып алуға мүмкіндік беретін автоматтандырылған жүйе.

Портал НЕ ҮШІН енгізіледі?

Портал мүмкіндігі шектеулі азаматтардың ыңғайлылығы мен ұсынылатын қызметтердің және техникалық оңалту құралдарының сапасын жақсарту үшін енгізіледі.

Порталда ҚАНДАЙ қызметтерді және ҚАШАН сатып алуға болады?

 

Оңалту құралдары мен қызметтері
 

Порталға аудару мерзімі
2 Арнайы әлеуметтік қызметтер (мемлекеттік тапсырыс бойынша қызметтер көрсететін мемлекеттік ұйымдар,

ҮЕҰ) тұратын аймағында.

2020 жылғы қаңтар
Шипажайлық-курорттық емдеу (тек Қазақстан аумағында)
Жеке көмекші қызметтері
Ымдау тілі мамандарының қызметі
3
4
5

1 Техникалық оңалту құралдарымен қамтамасыз ету (ТОҚ) 2020 жылғы қаңтар

Жеке таңдауды қажет етпейтін ТОҚ-тың

24 түрі (сөз шығаратын термометр, сөз шығаратын тонометр, сіңіргіш жаймалар (жаялықтар) және т.б.)

2020 жылғы наурыз-шілде

ТОҚ-тың 31 түрі

Порталға толық көшу 2021 жылдан бастап жүзеге асырылады. Үздіксіз қамтамасыз ету мақсатында 2020 жылы оңалту құралдары мен қызметтері балама негізде: портал және мемлекеттік сатып алулар арқылы ұсынылатын болады.

02

Порталда оңалту құралдары мен қызметтердің ақысын КІМ төлейді?

Мемлекет техникалық оңалту құралдары мен әлеуметтік қызметтердің құнын арнайы құрылған комиссия тарапынан республика деңгейінде жыл сайын ТОҚ пен қызметтің әрбір түрі бойынша бекітілетін белгіленген кепілді сома шеңберінде өтейді.

Құны мемлекет кепілдік берген сомадан асатын техникалық оңалту құралдарын немесе қызметтерді таңдаған жағдайда, қызмет алушы айырманы өз қаражатынан төлейді.

Порталды ҚАЛАЙ пайдалануға болады?

Қызмет алушылар порталды дербес немесе жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармалары, жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдері қызметкерлерінің (ЖАО) және «Азаматтарға арналған үкімет» МК мамандарының көмегімен пайдалана алады.

Портал қандай МӘСЕЛЕЛЕРДІ шешеді?

Порталды әзірлеу кезінде қызмет алушылар бетпе-бет келетін мәселелерге  егжей-тегжейлі талдау жүргізілді. Атап айтқанда:

  1. Мемлекеттік сатып алу рәсімдерінің ұзақтығына байланысты техникалық оңалту құралдары мен әлеуметтік қызметтердің уақытылы ұсынылмауы (мүгедектік анықталғаннан бастап 8 айға дейін);
  2. Техникалық оңалту құралдары мен әлеуметтік қызметтерге деген қажеттілікті есепке алудың кезектілігі мен толық жетілдірілмеуі, себебі мұндай есепке алу жекеленген өңірлерде ақпараттық жүйелерден тыс жүргізіледі.
  3. Қызметтер мен техникалық оңалту құралдарының қызмет алушылардың жеке қажеттіліктеріне сәйкес келмеуі, себебі мемлекеттік сатып алулар белгілі бір адамның ерекшеліктері мен талап-тілектерін ескерусіз «жаппай» пайдаланушыларға бағытталған.
  4. Нарықтағы бәсекелестіктің жеткіліксіздігіне және «ең төменгі бағалар» қағидаты бойынша жүзеге асырылатын мемлекеттік сатып алу шарттарына байланысты ұсынылатын оңалту құралдары мен қызметтері сапасының төмен болуы.

03

ПОРТАЛДЫ ЕНГІЗГЕННЕН ҚАНДАЙ НӘТИЖЕ БОЛАДЫ?

Ең алдымен, келесідей артықшылықтардың есебінен техникалық оңалту құралдары мен қызметтердің сапасы артып, барынша ыңғайлы бола түседі.

  1. Қызмет алушының ТОҚ пен Оңалту құралдары мен қызметтерді өзінің жеке қызметтері нарығына тең қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін     қолжетімділік ескере отырып дербес таңдауы
    1. Мемлекеттік қызметтердің
  2. Қызмет алушының оңтайландырылуы және

жеткізушілермен делдалдарсыз   автоматтандырылуы тікелей өзара әрекеттесуі

  1. Сыбайлас жемқорлық Жеке қажеттіліктердің есепке тәуекелдерін жою алынуы
  2. Мемлекеттік қызметтер
  1. Техникалық оңалту көрсету сапасының

құралдарының және қызметтерді           мониторингін күшейту жеткізушілердің кең таңдауы

  1. Кері байланыс: сатып алушы
  2. Жеткізушілердің адал жеткізушіні бағалап, пікірі мен бәсекелестігі      шағымын қалдыра алады

ПОРТАЛ — бұл мүмкіндігі шектеулі азаматтардың оңалту құралдары мен қызметтерін жеткізушілермен өзара әрекеттесуіне арналған бірыңғай сандық алаң болып табылады, оған мыналар кіреді:

  1. Техникалық компенсаторлық оңалту құралдарының БІРЫҢҒАЙ ЖЕТКІЗУШІЛЕР ТІЗІМІ
  2. БІРЫҢҒАЙ МАМАНДАР ТІЗІМІ

арнайы әлеуметтік қызметтер, ымдау тілі маманының, жеке көмекшінің қызметтерін ұсынатын сертификатталған мамандар тобы

  1. БІРЫҢҒАЙ МЕДИЦИНАЛЫҚ-ӘЛЕУМЕТТІК МЕКЕМЕЛЕР (МӘМ) ТІЗІМІШтат кестесі, жабықталуы, бос және бос емес орындардың бар-жоқтығы көрсетілген әлеуметтік қызмет көрсету ұйымдарының деректер қоры

04

ПОРТАЛ ТОҚ ПЕН ӘЛЕУМЕТТІК ҚЫЗМЕТТЕРГЕ ҚОЛЖЕТІМДІЛІКТІ ҚАЛАЙ ЖЕҢІЛДЕТЕДІ?

Әлеуметтік қызмет көрсету тәртібі айтарлықтай жеңілдетіледі, ал оның мерзімі 1–2 аптаға дейін қысқарады.

Қазіргі уақытта және портал енгізілгеннен кейін әлеуметтік қызмет көрсетудің ерекшеліктері:

 

Қазіргі уақытта (8 ай)
 

Портал енгізілгеннен кейін (1–2 апта)
  1. Қызмет алушы медициналық-әлеуметтік сараптама (МӘС) бөліміне жүгінеді. Ол жерде медициналық-әлеуметтік көрсетілімдер мен қарсы көрсетілімдердің ескерілуімен «Мүгедектердің орталық деректер қоры» автоматтандырылған ақпараттық жүйесінде (МОДҚ ААЖ) оңалту шаралары мен олардың жүзеге асырылу мерзімі көрсетілген жеке оңалту бағдарламасы (ЖОБ) әзірленеді.
  2. Қызмет алушы ЖАО-ға өтініш береді. ЖОБ бар болған жағдайда ол Е-собес ААЖ-де тіркеледі.
 

3. ЖАО қызметкерлері қажеттілікті тізімі мен санының көрсетілуімен анықтайды.
 

3. Портал арқылы қамтамасыз ету барысында қызмет алушы порталға тіркеліп, ТОҚ-ты жеткізушіні өзі таңдайды.
 

 

ӘЛЕУМЕТТІК ҚЫЗМЕТТЕР ПОРТАЛЫ ДЕГЕНІМІЗ НЕ?

Әлеуметтік қызметтер порталы — бұл мүмкіндігі шектеулі азаматтарға әлеуметтік қызметтер мен техникалық оңалту құралдарын дербес сатып алуға мүмкіндік беретін автоматтандырылған жүйе.

Портал НЕ ҮШІН енгізіледі?

Портал мүмкіндігі шектеулі азаматтардың ыңғайлылығы мен ұсынылатын қызметтердің және техникалық оңалту құралдарының сапасын жақсарту үшін енгізіледі.

Порталда ҚАНДАЙ қызметтерді және ҚАШАН сатып алуға болады?

 

Оңалту құралдары мен қызметтері
 

Порталға аудару мерзімі
2 Арнайы әлеуметтік қызметтер (мемлекеттік тапсырыс бойынша қызметтер көрсететін мемлекеттік ұйымдар,

ҮЕҰ) тұратын аймағында.

2020 жылғы қаңтар
Шипажайлық-курорттық емдеу (тек Қазақстан аумағында)
Жеке көмекші қызметтері
Ымдау тілі мамандарының қызметі
3
4
5

1 Техникалық оңалту құралдарымен қамтамасыз ету (ТОҚ) 2020 жылғы қаңтар

Жеке таңдауды қажет етпейтін ТОҚ-тың

24 түрі (сөз шығаратын термометр, сөз шығаратын тонометр, сіңіргіш жаймалар (жаялықтар) және т.б.)

2020 жылғы наурыз-шілде

ТОҚ-тың 31 түрі

Порталға толық көшу 2021 жылдан бастап жүзеге асырылады. Үздіксіз қамтамасыз ету мақсатында 2020 жылы оңалту құралдары мен қызметтері балама негізде: портал және мемлекеттік сатып алулар арқылы ұсынылатын болады.

02

Порталда оңалту құралдары мен қызметтердің ақысын КІМ төлейді?

Мемлекет техникалық оңалту құралдары мен әлеуметтік қызметтердің құнын арнайы құрылған комиссия тарапынан республика деңгейінде жыл сайын ТОҚ пен қызметтің әрбір түрі бойынша бекітілетін белгіленген кепілді сома шеңберінде өтейді.

Құны мемлекет кепілдік берген сомадан асатын техникалық оңалту құралдарын немесе қызметтерді таңдаған жағдайда, қызмет алушы айырманы өз қаражатынан төлейді.

Порталды ҚАЛАЙ пайдалануға болады?

Қызмет алушылар порталды дербес немесе жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармалары, жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімдері қызметкерлерінің (ЖАО) және «Азаматтарға арналған үкімет» МК мамандарының көмегімен пайдалана алады.

Портал қандай МӘСЕЛЕЛЕРДІ шешеді?

Порталды әзірлеу кезінде қызмет алушылар бетпе-бет келетін мәселелерге  егжей-тегжейлі талдау жүргізілді. Атап айтқанда:

  1. Мемлекеттік сатып алу рәсімдерінің ұзақтығына байланысты техникалық оңалту құралдары мен әлеуметтік қызметтердің уақытылы ұсынылмауы (мүгедектік анықталғаннан бастап 8 айға дейін);
  2. Техникалық оңалту құралдары мен әлеуметтік қызметтерге деген қажеттілікті есепке алудың кезектілігі мен толық жетілдірілмеуі, себебі мұндай есепке алу жекеленген өңірлерде ақпараттық жүйелерден тыс жүргізіледі.
  3. Қызметтер мен техникалық оңалту құралдарының қызмет алушылардың жеке қажеттіліктеріне сәйкес келмеуі, себебі мемлекеттік сатып алулар белгілі бір адамның ерекшеліктері мен талап-тілектерін ескерусіз «жаппай» пайдаланушыларға бағытталған.
  4. Нарықтағы бәсекелестіктің жеткіліксіздігіне және «ең төменгі бағалар» қағидаты бойынша жүзеге асырылатын мемлекеттік сатып алу шарттарына байланысты ұсынылатын оңалту құралдары мен қызметтері сапасының төмен болуы.

03

ПОРТАЛДЫ ЕНГІЗГЕННЕН ҚАНДАЙ НӘТИЖЕ БОЛАДЫ?

Ең алдымен, келесідей артықшылықтардың есебінен техникалық оңалту құралдары мен қызметтердің сапасы артып, барынша ыңғайлы бола түседі.

  1. Қызмет алушының ТОҚ пен Оңалту құралдары мен қызметтерді өзінің жеке қызметтері нарығына тең қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін     қолжетімділік ескере отырып дербес таңдауы
    1. Мемлекеттік қызметтердің
  2. Қызмет алушының оңтайландырылуы және

жеткізушілермен делдалдарсыз   автоматтандырылуы тікелей өзара әрекеттесуі

  1. Сыбайлас жемқорлық Жеке қажеттіліктердің есепке тәуекелдерін жою алынуы
  2. Мемлекеттік қызметтер
  1. Техникалық оңалту көрсету сапасының

құралдарының және қызметтерді           мониторингін күшейту жеткізушілердің кең таңдауы

  1. Кері байланыс: сатып алушы
  2. Жеткізушілердің адал жеткізушіні бағалап, пікірі мен бәсекелестігі      шағымын қалдыра алады

ПОРТАЛ — бұл мүмкіндігі шектеулі азаматтардың оңалту құралдары мен қызметтерін жеткізушілермен өзара әрекеттесуіне арналған бірыңғай сандық алаң болып табылады, оған мыналар кіреді:

  1. Техникалық компенсаторлық оңалту құралдарының БІРЫҢҒАЙ ЖЕТКІЗУШІЛЕР ТІЗІМІ
  2. БІРЫҢҒАЙ МАМАНДАР ТІЗІМІ

арнайы әлеуметтік қызметтер, ымдау тілі маманының, жеке көмекшінің қызметтерін ұсынатын сертификатталған мамандар тобы

  1. БІРЫҢҒАЙ МЕДИЦИНАЛЫҚ-ӘЛЕУМЕТТІК МЕКЕМЕЛЕР (МӘМ) ТІЗІМІШтат кестесі, жабықталуы, бос және бос емес орындардың бар-жоқтығы көрсетілген әлеуметтік қызмет көрсету ұйымдарының деректер қоры

04

ПОРТАЛ ТОҚ ПЕН ӘЛЕУМЕТТІК ҚЫЗМЕТТЕРГЕ ҚОЛЖЕТІМДІЛІКТІ ҚАЛАЙ ЖЕҢІЛДЕТЕДІ?

Әлеуметтік қызмет көрсету тәртібі айтарлықтай жеңілдетіледі, ал оның мерзімі 1–2 аптаға дейін қысқарады.

Қазіргі уақытта және портал енгізілгеннен кейін әлеуметтік қызмет көрсетудің ерекшеліктері:

 

Қазіргі уақытта (8 ай)
 

Портал енгізілгеннен кейін (1–2 апта)
  1. Қызмет алушы медициналық-әлеуметтік сараптама (МӘС) бөліміне жүгінеді. Ол жерде медициналық-әлеуметтік көрсетілімдер мен қарсы көрсетілімдердің ескерілуімен «Мүгедектердің орталық деректер қоры» автоматтандырылған ақпараттық жүйесінде (МОДҚ ААЖ) оңалту шаралары мен олардың жүзеге асырылу мерзімі көрсетілген жеке оңалту бағдарламасы (ЖОБ) әзірленеді.
  2. Қызмет алушы ЖАО-ға өтініш береді. ЖОБ бар болған жағдайда ол Е-собес ААЖ-де тіркеледі.
 

3. ЖАО қызметкерлері қажеттілікті тізімі мен санының көрсетілуімен анықтайды.
 

3. Портал арқылы қамтамасыз ету барысында қызмет алушы порталға тіркеліп, ТОҚ-ты жеткізушіні өзі таңдайды.
 

4. ЖАО мемлекеттік сатып алулар өткізіп, ТОҚ жеткізушілерімен келісімшарт жасасады.
5. Мемлекеттік сатып алулардың барлық рәсімдері аяқталған соң тауар ЖАО-ға жеткізіледі.
6. ЖАО қызмет алушыны ТОҚ-ты алу үшін арнайы шақырады.
 

4. Қызмет алушы ТОҚ-ты жеткізушіден өзі алып кете алады немесе тауар оның үйіне дейін жеткізіледі.

05

4. ЖАО мемлекеттік сатып алулар өткізіп, ТОҚ жеткізушілерімен келісімшарт жасасады.
5. Мемлекеттік сатып алулардың барлық рәсімдері аяқталған соң тауар ЖАО-ға жеткізіледі.
6. ЖАО қызмет алушыны ТОҚ-ты алу үшін арнайы шақырады.
 

4. Қызмет алушы ТОҚ-ты жеткізушіден өзі алып кете алады немесе тауар оның үйіне дейін жеткізіледі.

05

Comments are closed.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support