«Naad» брендінің негізін қалаушылар келер ұрпаққа мұра етіп қалдыру және көшпенділер мәдениетін бүкіл әлемге паш ету мақсатын көздейтін бұл жобаға үш жыл бойы зерттеу жүргізіп, осы айдың басында ғана алғашқы өнімдерін шығарған. Пластиктен жасалған құрастырмалы ойыншықтар MiMo деген атаумен шығарылуда.
MiMo – бұл киіз үйдің 11 есе кішірейтілген нұсқасы. Салмағы 1 кг жуық (900 грамм) ойыншық жалпы 225 элементтен тұрады. Ал, ойыншықтың қорапшасы халықаралық стандартқа да сәйкес келеді.
"Моңғолияға келген әрбір шетелдік турист киіз үйге кіріп көргісі, тамашалағысы келетіні жасырын емес. Оларды көбіне киіз үйдің жалпы құрылысы және тұрмысқа икемділігі қызықтырады. Сол себепті біз туристерге және келер ұрпаққа арнап ойыншық-конструктор құрастыруды қолға алдық. Біздің негізгі мақсатымыз – ойыншықтарды сатып пайда табу емес, көшпенділер мәдениетін әлемге таныту”, – дейді «Naad» брендінің негізін салушы Саиханбаяр.
ақпарат көзі: Baq.kz
Ұқсас жаңалықтар
Ерте анықтау – аурудың алдын алады
- 4 желтоқсан, 2025
Ұзақ өмір сүргіңіз келсе, жүйкеңді сақта
- 29 қараша, 2025
Ақпарат
Шаруалардың маңдай тері ақталатын күн жақын
- 25 қыркүйек, 2025
Әлемде транзит үшін бәсеке күшейіп бара жатыр – Тоқаев
- 8 қыркүйек, 2025
Цифрландыру пойыздың кешікпеуіне көмектесе ме?
- 21 тамыз, 2025
Газетке жазылу
«Aulieata-Media» серіктестігі газетке онлайн жазылу тетігін алғаш «Halyk bank» қосымшасына енгізді




