Жаңалықтар
Азаматтар үшін цифрлық сервистердің сапасын одан әрі жақсарту және құру
- author «Ақ жол»
- 30 желтоқсан, 2021
- 233
Азаматтар үшін цифрлық сервистердің сапасын одан әрі жақсарту және құру
Коронавирустық инфекция пандемиясы басталғаннан бері бүкіл әлем жаңа режимге бейімделуге және өмірдің барлық салаларына, оның ішінде мемлекеттік қызметтер көрсету саласына цифрлық технологияларды енгізуге мәжбүр болды. Бұл ретте, электрондық қызметтерді сапалы және артық кедергілерсіз алу мүмкіндігін қамтамасыз ету негізгі міндет болып табылады. Қазіргі уақытта Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізіліміне сәйкес 697 мемлекеттік көрсетілетін қызметтің 174-і жергілікті атқарушы органдарымен көрсетіледі. Оның ішінде:
- электронды түрде – 162 қызмет (93,1 %);
- қағаз түрінде – 12 қызмет (6,9%);
- мемлекеттік корпорация арқылы – 96 қызмет (55,2%).
Диана ИСКАКОВА,
Жамбыл облыс әкімі аппаратының
мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді
мониторингілеу бөліміндегі облыс әкімінің бас инспекторы.
Ұқсас жаңалықтар
Қазір қолдағы телефонға да қуат керек заман - Қадырбеков
- 22 қыркүйек, 2024
Неліктен Атом энергетикасы Қазақстан үшін маңызды?
- 20 қыркүйек, 2024
Ақпарат
АЭС салсақ - электр энергиясын экспорттаймыз
- 22 қыркүйек, 2024
Қазір қолдағы телефонға да қуат керек заман - Қадырбеков
- 22 қыркүйек, 2024
Алматылық қос азаматтың жазасы жеңілдетілді
- 30 тамыз, 2024
Газетке жазылу
«Aulieata-Media» серіктестігі газетке онлайн жазылу тетігін алғаш «Halyk bank» қосымшасына енгізді