Жасанды интеллект – көл-көсір табыстың көмекшісі болмақ
Биыл жасанды интеллекттің дамуындағы жаңа серпіліс «AI агенттері» пайдаланушының араласуынсыз күрделі тапсырмаларды орындауға қабілетті автономды цифрлық көмекшілер пайда болады деп болжанған. Оның кәдімгі чат-боттардан айырмашылығы агенттердің шешім қабылдап, әрекеттерді өз еркімен бастай алатынында. AI агенті демалысты адамның қалауына қарай жоспарлай алады, яғни қажетті билеттерді іздеуден бастап, қонақүйлерді брондауға дейін жүргізеді.
Сонымен қатар, Microsoft, Nvidia және Google AI агенттері өз өнімдерін және қызметтерін белсенді түрде біріктіруде. Microsoft оларды күнделікті тапсырмаларды автоматтандыру және пайдаланушы өнімділігін арттыру үшін кеңсе бағдарламаларына қосуды жоспарлап отыр.
AI агенттері тұтынушыларға қызмет көрсетуде қазірдің өзінде қолданылуда. Сол аттас бұлтты CRM платформасын әзірлеуші Salesforce клиенттермен өзара әрекеттесуді автоматтандыру үшін агенттерді енгізу мақсатында компаниялармен 200-ден астам келісімге қол қойды. Ал Nsure сақтандыру компаниясы тұтынушылар сұраныстарының 60 пайызын өңдейтін және жаңа деректерден үйренудің арқасында үнемі жетілдіріліп отыратын өзінің AI агентін іске қосты.
Бұл тенденция кейбір күмәнді көзқарастарға қарамастан, AI агенттері біздің жұмыс істеу тәсілімізді түбегейлі өзгертуге мүмкіндігі бар. Олар қайталанатын тапсырмаларды орындап қана қоймай, сонымен қатар зерттеуге, жоспарлауға және жобаны басқаруға көмектесе алады. Бұл оларды бизнестегі таптырмас «виртуалды әріптестер» ете алады.
AI агенттерін енгізу бизнес-процестерді автоматтандыруға және компаниялар мен пайдаланушылар үшін жаңа мүмкіндіктер ашуға көмектесетін 2025 жылдың трендтерінің бірі болады деп күтілуде. Олардың көптеген салаларда тиімділікті арттыра отырып, адамдардың технологиямен әрекеттесу тәсілін өзгерту мүмкіндігі бар.
Ғаламтор жаңалықтарынан алынды.