Бірлігі жарасқан ұжым

105

«Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы» КЕ АҚ Жамбыл облысы бойынша филиалының – Халыққа қызмет көрсету бойынша Тараз қалалық  №1 бөлімінің құрамында 88 штат қызметкері, 9 штаттан тыс қызметкер жұмыс атқарады. Сондай-ақ бөлімде «Қазпочта» АҚ-ның кассалық пункті қарастырылған.

Халыққа қызмет көрсету бойынша негізгі міндеттері:

  • «Бір терезе қағидасы»
  • Біріңғай электрондық кезек
  • Тосқауылсыз қызмет
  • Қызмет сапасын бағалау
  • Ыңғайлы қызмет алу
  • Ақпараттың қол жетімділігі
  • Сыпайылық қызметкерлер тактикасы
  • Өзін-өзі қызмет алу мүмкіндігі

2020 жылғы 11 айдың ішінде бөлім арқылы көрсетілген мемлекеттік қызмет түрлері бойынша – 108 683 өтініш қабылданып, 121 748 құжаты берілді. Электронды қызмет түрлері бойынша, қоғамдық қол жеткізу орындары арқылы (ПОД) – 4, Электронды цифрлық қолтаңба беру бойынша – 41 947 қызмет көрсетілді.

Қазіргі таңда  8 783 ИИС ЦОН тапсырыс  «Egov, Mgov мобильдік базасына тіркелу» мемлекеттік қызметіне қабылданып «Өзіне – өзі қызмет көрсету» секторы арқылы 5000 кеңес беріліп, 10000 қызмет көрсетілді.

Электронды үкімет порталы арқылы 195 транзакция өтіп, электронды төлемдер 2 711 202 тенгені құрайды. Мұнымен қоса, енді «Egov, Mgov» электронды үкімет порталына   Telegram-бот қосымшасы енгізіліп – 3056 халық қамтылды, аталған сервис қызметі арқылы ең үздік деген 25 мемлекеттік қызмет түрін алуға SMS  хабарлама жолдануы арқылы азаматтарға үгіт-насихат жұмыстары жүргізілуде.

Мүгедектерге үйінде қызмет көрсету бойынша 78 өтініш түсіп  — 185  қызмет көрсетілді.

Сапасыз қызмет көрсету (қабылдау уақыты асып кеткен) құжаттар саны  — 5, себебі техникалық ақауға байланысты. Бұл жөнінде акт жасалып Орталыққа уақытылы жолданды.

Талап етілмеген құжат саны – 903. Орындаудан бас тартылған және тоқтатылған құжаттар саны – 152. (бас тартылған құжаттар маманның кінәсінен емес).

Әлеуметтік төлемдер ведомство-аралық есептеу орталығы бойынша 7 964 азаматтардан өтініш қабылданып,  зейнеткер жәрдемақы анықтамалары 1 702.

Ақылы қызмет құжаттар топтамасын қалыптастыру қызметі бойынша 25  келісім шарт жасалынып – 67 500 теңгені құрайды

Үйіне жеткізіліп беру қызметі бойынша 4 келісім шарт жасалынып — 4500 теңгені құрады

АҚ «Казпочта» арқылы талап еткен жерге құжаттарды жеткізу – 4 құжат өтті.

2020 жылға жоспарланған іс-шара кестесіне сәйкес сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес тақырыбында 35-хаттама, іскерлік этика кодексі туралы-9, бас тартулар бойынша-9, өзгеде тақырыптар бойынша-26 хаттама толтырылып хаттамаланды.

Сондай-ақ, «ХҚКО» қызметкерлерінің білім деңгейін арттыру мақсатында құқықтық түсіндіру жұмыстарын жүргізу курстарын өткізу кестесіне сәйкес, уәкілетті және жергілікті атқарушы органдарымен және бөлім қызметкерлерімен 12 семинар және 48 оқыту сабақ өткізілді.

Сонымен қатар, тұтынушылар тарапынан 1414 біріңғай байланыс орталығына жалпы түскен өтініштер саны 62-  бөлім қызметкерлерінің  көрсеткен қызметіне қатысты ешқандай арыз-шағым тіркелмеген, жалпы алғыстарын білдірген тұтынушылар саны -588.

Жалпы бөлімнің жыл басынан 11 ай ішінде атқарылған жұмыстарды қорытындылап айтқанда, мемлекеттік қызметтерді көрсету саласында одан әрі тұтыну ыңғайлығын арттыру, қызметкерлердің білім деңгейін көтеру мақсатында, сыбайлас жемқорлыққа жол бермеу бағытында жұмысымызды жалғастырудамыз.

Және пандемия кезінде жұмысты жандандырған қызметкерлерге әкімшілік тарапынан алғыс хат табыс етілді

Бөлім басшысы Ш.Д.Елемес

Comments are closed.